دعوت به نویسنده و ...

شارژ ایرانسل

فال حافظ

شرح وبلاگ یعنی بی شرحی

 
دعوت به نویسنده و ...
|

 نه واقعا من چی بگم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

اخه این چه وضعشه !!!!

راستی سلام 

اول یه تشکر از اذرخش جون که منو از دست تنهایی دراورد بعضیا یاد بگیرن 

دوم طبق جدید ترین شایعات  تو این هفته کارنامه میدن 

تسلیت ما را صمیمانه بپذیرید 

سوم یه سوال واسه من پیش اومده که میخوام شما جوابشو بگین 

به نظر شما یه وبلاگ نوشتن  چقد سخته که هیچکی حاضر نیس 3 دقیقه خر نزنه 

بابا ایها الناس منم میخوام خر بزنم  خوب 

بی خی خی خون خودتونو قرمز نکنین این پرس پولیسی ها جو میگیرشون 

راستی  یه دعوت به همکاری واسه کلیه علافان عزیز دارم 

هرکی عقشش میکشه در نویسندگی وبلاگ ما شرکت کنه 

تو نظر بگه تو خودم ریدیفش کنم 

والبته به شرطها و شرو طها و انا من شروطها 

1-عین خودمون درد کشیده (سمپادی )باشه 

2-صد در صد دختر باشه 

3-کلاس سومی باشه 

4- تجربی باشه چون من به ریاضی ها الرژی دارم (شوخی کردم)Emoticon

5-کلیه شرط های بالا رو بپذیره 

6-بیخودی به وبلاگ ما جو نده ماخودمون در حالت عادی جو زده هستیم 

7-سوال اضافی نپرسه

لازم به ذکر است کلیه نویسندگان وبلاگ در حال حاضر همه این ویژگی هارو دارن

مخلص همه بروبچه های باحال 

کوچیم شما شنل قرمزی 



نظرات شما عزیزان:

night star
ساعت18:39---9 بهمن 1391
بابا ایول شنل قرمزی جون . خوشم اومد خیلی وب باحالی درس کردی ممنون دوست گل:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده : شنل قرمزی تاریخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:,



آخرین مطالب وب سایت به قول معروف ما تیزهوشیم !!!!
» چشمک جان تسلیت !
» پیام تسلیت
» holiday
» به مغزت دستور بده بخنده
» قدیمااااااا!!!!!
» آیا واقعا از این دخترا وجود مردم؟نه شما بگین واقعا داریم؟!!!!!
» به یاد سیمین بانو
» کارنامه
» خودتون عنوان بدین
» ما اصلا اینجوری نیستیم.جاااان شما!!!!!!!!
» فقط برای تلنگر
» مواظب باشیم..
» نگاهت راتغییرده...
» ای روزگار!!!
» تولدت مبارک
» عرض سلام
» درد مشترک
» تاریخچه تقلب
» ما واقعا اینطوریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!1
» تا حالا فکر کردی؟



 

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.